PF 2024

01.01.2024

Přemýšlela jsem, co bych vám do toho nového roku, který už vlastně začal, pěkného a konkrétního popřála. (Protože já vám přeji opravdu jen samé pěkné zážitky a věci.)

A pak mě to napadlo, prozradím kousek své tajné radosti a "samozábavnosti", která se mi poslední dobou stává... (není to věkem???)

Jak to začalo?

To jsem jednou takhle čekala na on-line schůzku se svým šéfem. Odepřela jsem si teplý oběd, abych všechno dobře stihla a on...nehlásil se a nehlásil. Já vám byla naštvaná! Už to ve mně bublalo a soptilo...a taky jsem se trochu nudila. Začala jsem zkoumat, co všechno otevřený Google meet umí. A nalezla vizuální efekty! Hra s nimi mě úplně přivedla do jiného světa, jak já se sobě nasmála! :-)

Vřele doporučuji :-)

Přeji vám tedy radostné a samozábavné chvilky, když na to zrovna nemáte parťáka. A věřte, on se najde...ke smíchu se každý přidá rád. K vážnosti myslím taky. A jak to bude se zlobou - už si rozhodněte sami ;-)

Romana